Tuesday, January 5, 2010

Back to school 4.1.2010






Pejam celik da taun 2010. Aduhai cepat tul masa berlalu
Rasa cam br je semalam skolah cuti.
Aj & asben kembali kalut & start semula le routine kami
pe lagi dok antar & jemput anak2 dari sekolah, tuisyen, mengaji.
Bertambah2 la kebuzian kami. Sib baik x kojo. Hehe

Ni gambar anak aj yang bongsu. Nur Batrisyia. Da masuk sekolah tahun 1
Lagi la ibunya rasa cam da tuaa...Huwaaa...
Happy tul dia nk p sekolah. X sabo2 nak ke sekolah

Nur Amirah da tahun 6 this yr x leh main2 UPSR menanti. Tahun ni rezeki kakak dapat
jadi prefect. X pelah pengabis sekolah rendah merasa jugak
kat sekolah baru.
Selamat menjalankan tugas.

Muhammad Akif Firdaus da Tahun 5.
Berjaya untuk masuk ke kelas pertama.
Tahniah. Masuk 1st class lebih challenging.
Kena belajar lebih kuat untuk bersaing dgn
kawan2 yg memang dari 1st class.
Tapi kecewa sbb x dipilih menjadi prefect.
Tahun depan ada lagi, kena cuba tingkatkan prestasi
& yakinkan cikgu.

Muhamad Hafiz. Ish ish ish. Da masuk tahun 3 tapi
masih macam budak tahun 1. Mainnnn ajer
Entah macamana plak prestasi tahun nih.
Harap2 ada peningkatan


1 comment:

Khadijah Mohamed said...

dah besar2 anak aj ya.. yg selalu main anak patung tu dah masuk darjah satu rupanya...
Yang darjah 5 tu sama dgn anak lelaki akak.. takat ni dia masih kelas pertama juga tapi asyik dpt no belakang2 heheh..akak pun kena tingkatkan kepungan akak pada mereka, kalau biar asyik main aja...